poniedziałek, 27 maja 2013

♦1

Hej..!
Jest to mój pierwszy post, ale nie blog. Na początek chciałabym przybliżyć Wam moją osobę. Mam na imię Roksana, ale jak już zauważyliście tutaj posługuję się pseudonimem Zuza. Jeśli chodzi o charakter jestem wrażliwa. Na ogół bardzo miła i sympatyczna. Chętnie nawiązuję przyjaźnie. Na blogu chcę Wam pokazywać przede wszystkim moje codzienne życie, lecz nie będzie tu brakowało urozmaiceń z mojej strony. Jest to dopiero początek mojej przygody tutaj i będzie mi bardzo miło jeżeli mój styl Wam się spodoba. Myślę, że na dzisiaj to by było na tyle.
Papa ;)





4 komentarze:

  1. Super będę tu częściej wpadać zapraszam do siebie adres już znasz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te miłe słowa ja pewnie też:)

      Usuń
  2. Przyznaję, że początek zapowiada się bardzo ciekawie. Z przyjemnością dodałam się do obserwowanych i będę wpadać częściej ;D
    Powodzenia! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie. Z chęcią dalej będę śledzić twoją przygodę w blogosferze :) Czekam na kolejne notki ^^

    OdpowiedzUsuń